torsdag 21 oktober 2010

Övermotionerad

Idag har jag fått motion så det står härliga till. Promenad fram och tillbaka till vårdcentralen. Promenad till vattengympa. En timmes gympapass. Promenad hem från vattengympan. Promenad fram och tillbaka till badet för att hämta den kvarglömda hårborsten.

Det här livet kan aldrig vara nyttigt. Nu sätter jag mig vid symaskinen istället, för att återställa ordningen i kroppen. Där stannar jag tills någon serverar mig middag *riktar en sträng och krävande blick mot sambon*

7 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Hejja Cicki! Låter som en bra dag :)

Spader Madame sa...

Ler. Sambon uppfattar väl sådana blickar?

Mångmamma sa...

Hoppas det smakade bra!?
Maten som sambon lagade!
Hurtig utedag har du haft i alla fall.

Smycka sa...

*hahaha* Himla duktig du är! Blir ju riktigt avis! ;) Hoppas du fick god middag. Kram kram

Moster Ma sa...

Hoppas du fick nåt riktigt gott!!!

Cicki sa...

Trebarnsmamman: Retsticka....:-)

Spader: Självklart. Du har ju sett vilken pli jag har på honom....:-)

Mångmamma: Det blev grillkorv med bulgur som var smaksatt med rödlök och plommon. Mums.

Smycka: Ofrivilligt duktig....:-)

Cicki sa...

Moster: Yes, och massor med tack för boken. Mail kommer....:-)