fredag 5 mars 2010

Solskensaward


Jag har fått en utmärkelse av Mångmamma. Hon skickar ut den till de som behöver lite solsken i livet. Det tackar jag för. Man kan aldrig få för mycket av solsken. Ringblomman på bilden är som en stor orange sol. Jag vill nu skicka den vidare till alla bloggvänner som också behöver lite mer solsken på sin stig. Jag vet flera av mina läsare som inte mår så bra idag. Till dem riktar jag det här speciellt utan att nämna någon men inte heller glömma någon. Ta åt er. Alla ni andra får också ta åt er. Alla ni som läser här och som jag läser hos har en speciell plats i mitt liv, en bloggplats i mitt hjärta.

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Tack Cicki, jag behöver verkligen lite sol i livet. Det mesta är kass och ser inte ut att bli lättare den närmaste framtiden.

Cicki sa...

Ruta Ett: Vassego...:-)