torsdag 11 februari 2010

Upphittat

Ikväll hinner jag inte läsa några bloggar utan jag rensar datorn för att få minnesutrymme. När jag sitter och där och rensar så hittar jag den här snyggingen. Det var denna brud som sambon blev kär i.

Jag är ytterst sällan nöjd med foton tagna av mig. Detta är ett undantag. Jag var med och skrev några gånger för Tara. De ville de ha bild på mig så det kom en fotograf hem. Han riggade upp en halv studie och sedan skulle jag ligga på sängen och posera. Det var vansinnigt roligt eftersom jag inte behövde klä av mig. Resultatet blev jag oerhört nöjd med.

Så jag kanske begår ett jättefel nu när jag använder en fotografs bild på mig. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad han hette men jag försöker i alla fall inte hävda att det är min bild. Tyckte bara det skulle vara skoj att visa ett kort som jag är nöjd med.

10 kommentarer:

Ika sa...

Det ÄR en jättebra bild!

Ha en bra dag!

Spader Madame sa...

Totally awesome!

Cicki sa...

Ika: Visst är det. Synd bara att man inte ser ut så längre. Det är ca 10 år och 15 kg sedan.

Spader: Engelska för blonda igen. Tur jag förstår....:-)

Trebarnsmamman sa...

Jättefin bild! Kul att du har den kvar :)

Bloggblad sa...

Snygg tjej! Men jag vet vad han heter, för det står ju på bilden: Peter Knutsson...

Cicki sa...

Trebarnsmamman:Jag visste inte ens att jag hade den kvar. Därför blev jag så glad när jag hittade den.

Bloggblad: Tack. Ja, så hette han. När du säger det så ser jag också att det står på bilden. Vilken bra syn du har. Det hade jag inte sett från början. Så bra då. Då blev det inte något fel som man kan anklagas för....:-)

Moster Ma sa...

Den utstrålningen försvinner inte av vare sig 10 år eller några kilon!

Cicki sa...

Moster: Vad gullig du är...:-)

Cina sa...

Åh, vilken fin bild! Det riktigt lyser om dig, Cicki! Ja, en riktig snygging! Och det är du fortfarande! Så det så!
Varm kram!

Cicki sa...

Cina: Det är ju tur att du inte sett mig i verkligheten än för numera platsar jag i gruppen små tjocka tanter.....:-)