onsdag 15 juli 2009

Omtänksamt

Sambon är och hjälper en kompis med lite dataproblem idag. Jag har haft det väldigt lugnt och skönt. Pysslat lite med att rita av ett babymönster som jag fått lånat, samt fortsatt med pysslet runt lapptäckes-ufot.

För en stund sedan så ringer sambon och säger att han ska gå ut och äta med kompis. "Du kan väl äta kycklinggrytan jag lagade häromdagen" säger sambon. Som den väluppfostrade kvinna jag är, tackar jag för att han talar om vad jag ska äta......:-)

Han påstår att det är jag som har kontrollbehov?!

2 kommentarer:

Cina sa...

Haha! Det var väl gulligt av honom! I de allra flesta fall är det nog kvinnan som säger åt mannen vad han ska äta!
Hoppas det smakade gott!

Cicki sa...

Cina: Han är jättegullig,min sambo. I alla fall för det mesta.....:-)

Det var jättegott. Han lagade den där kycklinggrytan till min födelsedag. Då blev det en lagom portion kvar.