torsdag 27 januari 2011

Orolig

Jag är så trött så det känns som om jag aldrig ska bli pigg igen. Men mest är jag orolig för sambon. Han kan inte koppla av och sova. Han sover fyra timmar per natt, på sin höjd. Ibland blir det bara två timmar. Så har det varit hela den här perioden. Inatt har han verkligen försökt, men ingenting hjälper. Han har riktiga sömntabletter som han brukar få sova på, men de vill han inte ta för då fungerar han inte på dagtid och det måste han ju göra nu. Fortsätter det så här så har snart Madde ingen pappa att luta sig emot. Jag är rädd att förlora han.

3 kommentarer:

Smycka sa...

Förstår att han är orolig. Men som du säger, det är inte bra att sova så lite så länge. Hoppas att det löser sig så ni slipper oroa er. Skickar över många kramar =o)

Cicki sa...

Smycka: Igårnatt sov han ingenting. Det blev 3 timmar mitt på dagen allt som allt. Kram

Anonym sa...

Usch, så jobbigt ni har det nu :-(. Jag hoppas allt löser sej på bästa sätt snart.
KRAM!