söndag 24 oktober 2010

Spa-stugan


Nu var det länge sedan jag skrev något om Spa-stugan. Det är ju galet, eftersom jag är väldigt förtjust i deras produkter.

Varje vecka har de ett erbjudande där en utvald vara säljs för halva priset. Den här veckan är det denna lertvål. Jag har länge använt en annan lertvål ifrån dem och jag är oerhört nöjd med den.

Den här blir jag väldigt sugen att testa själv eftersom jag lider av torra händer. Passa på nu när den är extra billig. Erbjudandet hittar du här.

4 kommentarer:

tigerlilja sa...

Inte för tvålens skull - hittade hit via tant ebba - och är glad för det. Återkommer. Vi har en del gemensamt, fast kreativ är jag inte!
Underbara väskor!

Cicki sa...

Tigerlilja: Välkommen. Det är alltid spännande med nya bekantskaper.

Mångmamma sa...

Baske mig om jag inte ska testa den tvålen!?
Självsprickornas drottning - det är jag!
Detta evinnerliga baltande i vatten efter blöjbyten, fastopererad disktrasa och evigt torkande brukar ta död på mina händer!
Och; tack för peppande ord! Visst är det rätt att man inte är en ängel, bara en helt vanlig mamma!

Cicki sa...

Mångmamma: Som mångmamma behöver du nog unna dig något eget lyxigt, som en bra två till nariga händer. Nu har jag ju inte exakt samma sort men den är otroligt dryg också. Här hemma är det bara jag som får använda den......:-)