onsdag 11 november 2009

Badrumsattrialjer

För ett tag sedan så kom Trebarnsmamman med förslag på att jag skulle sy något man kunde ha i badrummet. Önskemålet var att ha något som skapar ordning och samtidigt är snyggt.

Nu har jag gjort några olika alternativ. Jag skulle vilja ha respons från er som läser om det här är något ni skulle kunna tänkas köpa. Det är modellerna jag vill ha "betygssatta". Att jag gjorde dessa tre i samma tyger var för att jag tänkte att man kanske vill ha flera olika modeller fast i samma tyg. Jag tänkte även sy en stor och en liten necessär till.

Så det jag vill ha synpunkter på nu är vilken/vilka modeller skulle du kunna tänka dig att köpa?

Vill du ha fler saker i samma tyg?

Jag vill höra din åsikt så jag vet om detta är något att satsa på eller inte.


Enkel påse utan någon inredning.
25x34 cm. Stängs genom att dra ihop remmarna.








En modell lite mer som en väska. Tre fack invändigt. Stängs med remmar. Handtag att hänga i eller att bära med sig.
25x29x16 cm









Vägghängd förvaring med fem fack. 52x31 cm

14 kommentarer:

Spader Madame sa...

Själv gillar jag inte sån förvaring, vill gömma grejerna mer, men använder ändå dina burkar i mitt badrum, samlar allt löst i dem liksom, och hur det än är så brukar de bli fulla!

Christina sa...

Hmmm, det här måste jag fundera på lite, håller på att laga mat. Återkommer!

wv tycker i alla fall att din badrumskollektion ska heta hedny :)

Viola sa...

Nu har jag stirrat på dina 3 förslag och grunnat vilken/vilka jag gillar bäst av alla bra.

Nr 3 Den vägghängda passar hos mig bäst.Och det är sååå fin!!!

Nr 2 Gillar jag för den "känns" så exklusiv

Nr 1 Hmm nää vet inte varför. Kan vara snörena...( jag hoppas du kan ta det)Det har jag en och lite omväxling behövs.


Kram Viola

Trebarnsmamman sa...

Gillar trean bäst! Skulle dock önska lock för lite mer privata grejer....

2:an praktisk och söt

1:an som tvåan fast passar inte mitt ändamål.

Trean klar favorit helt enkelt!

KB sa...

Jag tycker den vägghängda förvaringen är så söt, man blir faktiskt riktigt glad när man tittar på den!

Absolut inget fel på de andra heller, det blommiga fodertyget har jag också! Har fodrat baksidan på ett lapptäcke med sådant.

Kramar från

KB

Cicki sa...

Spader: Burkarna är helt klart perfekta till sånt.

Christina: Hedny, passar kanske....:-)

Viola: Inte behöver du be om ursäkt för att du inte gillar ettan. Jag bad ju om omdömen. Då måste jag ju ta ett negativt också. Jag tycker också den är sämst. Lite gympapåse över det hela.....:-)

Trebarnsmamman. Att jag inte tänkte på lock. Det är klart att det går att fixa. Mer jobb visserligen men inte hopplöst. Fast det går inte att sätta på den här för det finns inte plats för det.

KB: Visst är det fint. Ska nog passa bra till något kviltat också har jag tänkt.

Christina sa...

Jag tycker att allihop var fina, men den första skulle jag själv kunna tänka mig att ha i badrummet och förvara trosor och strumpor i som ska tvättas :)
Sådan smutstvätt har annars en förmåga att bara försvinna i en stor tvättkorg annars.

Cicki sa...

Christina: Det är ingen dum tanke. Jag tänkte även på att man kan ha den till skopåse i resväskan. Sånt hade jag själv alltid problem med när jag reste mycket.

beckis sa...

Hej, ursäkta att jag frågar men jag undrar bara över en liten sak, det var jag som du kanske kommer ihåg som vann en necessär i en tävling här hos dig. Nu är min fråga:
Har du skickat den?Den har ej kommit på posten så jag bara undrar om den kommit bort..

:)

Biggan999 Svart och vitt sa...

Trean var i mitt tycke bäst. just till småprylar som har en förmåga att försvinna, eller ramla ner och åka under badkar m.m

Cicki sa...

Beckis: Vad bra att du skriver här. Jag har försökt att få tag på dig för jag har inte fått någon adress som jag kan skicka necessären till. Jag har sökt dig inne på tävlingsbloggen och även efterlyst dig här. Om du mailar din adress till mig så skickar jag necessären så fort som möjligt. Maila mig på:

cickidesign@gmail.com

Biggan: Trean verkar vara den som de flesta fastnat för. Så den tar jag nog in i sortimentet och gör fler av.

Junebacken sa...

Jag tycker också trean!!

Le Loup sa...

Jupp, trean här också! Men med en vildbasing till kattunge så är det lögn just nu att ha något hängande i badrummet. Jag tror baske mig att Styre är en frustrerad hemdesigner och hans ledstjärna är "Plocka bort allt, allt, allt!"

Cicki sa...

June: Skoj att se dig då och då....:-) De flesta verkar gilla trean bäst.

Shirouz: Jag var sugen på en kattunge för ett tag sedan men när man hör om Styres äventyr så börjar jag tveka.....:-)