lördag 28 november 2009

Gästbloggare


Nu är det så att matte är mycket trött på att jag ständigt ska hoppa på hennes tangentbord och nosa på skärmen. Undrar vad hon har för hemligt liv i den här datorn egentligen? Hon har i alla fall fixat en egen facebooksida åt mig. Nu gäller det bara att se till att man får en egen dator också. Jag tror jag vill ha en laptop. De låter så kul när man kliver på dem. Eftersom jag är en mycket klok kattpojke så ska jag nog kunna lära mig hur det fungerar.

Så alla snyggingar där ute i cyberrymden. Vill ni adda mig så hittar ni mig under namnet Elvis Katten. Mjau på er alla.

4 kommentarer:

M o A sa...

Du är ju lika tjusig som din namne var! Tycker att du ska ha en egen laptop i julklapp, hälsa matte det.

Mjau ifrån
Majken o Alfonzo

Cicki sa...

Ni får väl säga samma sak till eranmatte så vi kan chatta med varandra....:-)

Min matte hälsar till er matte att det blev inte overlock. Den stack iväg för mycket prismässigt.

Le Loup sa...

Styre hälsar också att nu ska han också ha en laptop, så det så! :)

Cicki sa...

Shirouz: Laptopar till alla självständiga och snygga katter.