måndag 28 september 2009

Award

Jag har fått en utmärkelse av de härliga bloggvännerna Smycka och Pärlmudden. Tack så mycket. Man ska skriva 10 saker om sig själv. Svårt, men jag ska göra ett försök i alla fall.

1. Jag älskar att sy.
2. Jag tycker mycket om att läsa.
3. Jag är en rätt otålig människa och vill att saker och ting ska hända snabbt.
4. Jag är rätt snäll, ibland nästintill dumhet.
5. Jag är vänfast, men urdålig på att hålla kontakt med mina vänner.
6. Jag är en tuff brud i tantförpackning........:-)
7. Jag älskar smycken, mest örhängen, det är enbart plånboken som begränsar mig.
8. Jag har två tatueringar.
9. Jag är äkta rödhårig. Numera stolt över det, men retad som rödtott under skoltiden.
10. Jag försöker oftast tänka så positivt som möjligt.

Ja, det blev till slut 10 sanningar om mig. Nu ska man skicka denna utmärkelse vidare. Sånt är jag urdålig på. Det innebär ju att jag ska välja mellan en massa härliga bloggar. Det klarar jag inte så alla som vill ta åt sig ska göra det. Kopiera gärna awarden, berätta 10 saker om er själva som vi andra kan få läsa.

Blåser nu iväg denna award ut i bloggosfären...........puuuuust....

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Äkta rödhårig! Jo, man tackar! Resten tycker man att den trogna läsaren man är, hade koll på!

KRAM!

Cicki sa...

Spader: Blev du avis nu?.....:-) Hade du koll på tatueringarna också? Kram

Spader Madame sa...

Nej,tatueringarna hade jag inte koll på, varför kommenterade jag inte dem? Blir mer nyfiken... Antar att jag ska få se någon gång... Avundsjuk, inte Spader heller (håller fingarna korsade bakom ryggern!)