fredag 3 juli 2009

Gamla hundar och goa gubbar

Nu hoppas jag att allt ska fungera igen. Jag har fått ny webläsare, nytt mailprogram och nytt Norton. Nu är det bara ett problem. Jag måste ju vänja mig vid allt det nya. Det är svårt att lära gamla hundar att sitta. Men det ska nog ordna sig om jag får ropa på sambon då och då när jag inte fattar ett dugg.

Han den goa gubben, sambon alltså, har suttit uppe i natt och installerat och fixat för att datorn skulle vara klar när jag klev upp. Fattar ni att jag älskar den mannen, när han gör sådana saker. Han ska få sova en liten stund till. Sedan måste vi ner på apoteket och på hemvägen ska vi gå till vår lilla närbutik och handla det nödvändigaste för helgen.

Vi är fortfarande bussburna och det känns faktiskt ganska bra. Tror att sambon också tycker det verkar rätt okej.

2 kommentarer:

madde sa...

Hej hej

Så stor lägenhet har vi inte, vi behöver bara en soffa (vi har soffbord) och en säng o kanske ngn liten hylla av ngt slag men sen är det perfekt=)
Hälsa pappa=)
Kram

Klimakteriehäxan sa...

Datastrul kan förstöra humöret på vem som helst - skönt att ditt är över, himla bra med en it-sinnad sambo!!!! Trevlig helg!