lördag 18 april 2009

Inget upphetsande

Nu börjar vardagslunken återkomma så sakteliga. Idag har jag sytt på en av syrrans bordstabletter. Vi har varit till Willys en sväng för att köpa kattmat och kattsand. De små liven måste ju ha lite medan vi är borta. Idag ska sambon ta hand om matlagningen så jag kan fortsätta att sy.

Så det har inte varit något upphetsande här, som skapar en massa rubriker. Det mest spännande vi har att bjuda på är att vi sovit sked inatt, vilket är kanonbra för min onda rygg. Faktiskt. Det är nog sambons kärlek som helar mig. Vi är så otroligt romantiska av oss här på åttonde våningen.....:-)

2 kommentarer:

Christina sa...

Det låter som en perfekt filmtitel.."Vi är så otroligt romantiska av oss på åttonde våningen" ;)

Cicki sa...

Christina: Eller titeln på min nästa bok.....:-)