tisdag 27 maj 2008

Sicken dag

Idag har jag varit på tantlunch med det gamla vanliga gänget. Mycket prat och skratt som vanligt alltså. Jag hade släpa med mig tre fulla papperkassar med böcker som blev över när jag städade bokhyllan. Vi brukar göra så, att vi delar med oss av vårt överflöd.....:-) Så tillbaka hem släpade jag en uppsjö av kassar med tyger, en kanonfin sommarjacka och en väst till sambon. Det är ett kanonbra sätt att kunna ge varandra det man själv inte kan eller vill ha.

Jag fick också en kasse rabarber med mig hem så ikväll blir det smulpaj efter maten. Mums.

Inte nog med det, för när jag kom hem så hade sambon bytt processor och grafikkort i min dator så jag ska kunna ta hem mer spel. Han är för gullig.

Och när jag läser bloggarna så upptäcker jag att jag blivit utsedd till favoritblogg av En trebarnsmammas vardag. Kan det bli bättre än så här?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en toppendag :)

Cicki sa...

Du bidrog ju till förgyllningen....:-)

Hilda sa...

Grattis Cicki!

Vilken bra idé att dela med sig av överflödet!!!

Cicki sa...

Hilda: Det är toppen att göra så. Köper någon en veckotidning så delar vi den med varandra. Förstå så mycket pengar vi sparar på att göra så.....:-)

Anonym sa...

Oj... du är inne i ett floow just nu, eller vad de skulle kalla det :)...
Grattis!!!
Må så grankott...

Cicki sa...

Bim: Det kanske man kan kalla det för....:-)