onsdag 31 oktober 2007

Namnlappar

Wow, idag kom de, namnlapparna. De är precis så fina som jag förväntade mig att de skulle vara. Jättekul. Det ska bli kul att börja namna sina egna sydda saker. Hädanefter kommer det att synas på varenda sak jag syr att det verkligen är jag som sytt dem.


Andra små glädjeämnen här i livet är att när vi var på Willys och handlade så upptäckte vi att Willys var tio kronor billigare på samma kattsand som vi annars bruka köpa på Ica Maxi. Det är också nåt att vara tacksam för. Varenda sparad krona kan man ju istället lägga på nåt annat nyttigt och bra, tyg till exempel.......:-)))


Jag tror mycket på att man ska tänka positivt. Att man ska ta tillvara de små glädjeämnena som finns omkring en varje dag. Genom att tänka positivt så känns allt som är jobbigt mycket lättare att bära. Det är lättare att se en lösning på ett problem om man är van att tänka positivt. Jag är helt övertygad om att man påverkar sitt eget liv genom positiva tankar.


Det var allt för idag. Nu ska jag lägga mig och drömma om mina fina namnlappar som ska pryda mina sydda alster.


Over and out. Godnatt Bloggen.

Inga kommentarer: