söndag 28 oktober 2007

Glöm inte ställa om klockan i natt

Ja, just det. Jag skrev ju tidigare att det skulle handla en hel del om mitt syintresse. Så det är väl bäst att jag tar med lite sånt. Idag har jag klippt till tyg och vlieseline till fyra bordtabletter. Det kommer foto när jag är klar med dem.

Hur har dagen då varit för övrigt. Rätt trevlig, får man väl säga. Städat, vattnat blommor. Ena sonen på besök och då blev det rotfruktspaj. Nyttigt och gott.

Det är väl allt för idag. Jag börjar komma igång lite smått. Har lyckats göra lite småändringar. Alla är barn i början så jag ska nog få kläm på det här, så småningom.

Hej då, bloggen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu har du i alla fall fått ordning så att det går att kommentera utan att ha ett Google-konto :)

Det här ska bli intressant att följa!

Anonym sa...

Hej Cicki
Ska bi kul att följa med dig och få
se allt du syr :-)
Kram Birgitta Lj

Cicki sa...

Kul att du hittade hit, Birgitta