tisdag 30 oktober 2007

Å så var det tisdag

Jag har surnat till på den här bloggen. Inte på hur jag själv skriver utan hur layouten fungerar. Jag gör ett inlägg, lägger upp det med text och bilder som jag vill ha det. Förgranskar och blir nöjd, men!!!! när jag sedan lägger upp den så ser inlägget inte alls ut som jag tänkt mig. Jag har försökt att ändra ett antal gånger men det hjälper inte. Jag blir så trött.

För att skriva om något roligare så har vi fått en ny inredare hemma. Han heter Elvis och är lillbarnet bland våra tre katter. Fast så liten är han egentligen inte. Fyra år närmare bestämt. Men det är litet i jämförelse med de andra tvås hedervärda ålder av tretton år vardera. Sedan jag la på en ny matta i hallen så har han kommit på en ny lek. Man tar lång sats från vardagsrummet och springer allt vad man orkar. När man kommer till hallmattan så tvärnitar man så den åker kana över golvet. Jättekul.......:-))) Vi får nog lära oss leva med en hallmatta som ser ut som ett dragspel. Han har nog missuppfattat det här med inredningsprogram. Han tror det heter "Från slott till koja" istället för tvärtom.

Dagen har bestått av ett varierande med att sortera en ett års osorterad pappershög och att sy på bordstabletterna. Allt för att variera kroppställningar. Två bordstabletter är klara och alla betalda räkningar insatta där de ska vara. Det är inte dåligt.

Risgrynsgröt och ciabatta till middag. Konstig blandning men man blev ju mätt i alla fall.

Godnatt Bloggen

Inga kommentarer: