måndag 11 april 2011

Madde auktionerar

I ett försök att få ihop pengar till Alis resa tillbaka hit så har Madde tagit kontakt med ett antal företagare. Hon har bett om sponsrade varor som hon kan auktionera ut och på så sätt få ihop pengar till Alis resa. Hon har fått bra respons från företagen så just nu pågår ett antal auktioner. Vill ni vara med och bjuda så gå in på hennes blogg.

Vill ni följa facebookgruppen och vad som händer nere i Ghana så hittar ni den här.

Jag måste säga att jag är oerhört stolt över hennes kreativitet och handlingskraft. Tyvärr kan jag ju inte säga att hon ärvt det ifrån mig......:-)

5 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Javisst är hon kreativ din Madde.
Jag ska gå in och kika på hennes blogg.
Kram Viola

Mångmamma sa...

Bra tänkt.
Uppfinningarnas moder..och så vidare!

Har tänkt på dig, märks inne hos mig efter midnatt! <3

Cicki sa...

Polargrevinnan: Ja, nu har hon överraskat.

Mångmamma: Det är ju så. Man måste anpassa sig och göra det bästa av situationen.

Jag såg det nu. Är mycket stolt.

Madde sa...

Tackar:)
Responsen har varit över förväntan både från företagen och budarna:)
Kram

Cicki sa...

Madde: Jättekul. Välbehövligt nu när allt annat strular där nere.