torsdag 24 februari 2011

Bättre än Pågens

Bakat med kärlek!

12 kommentarer:

KB sa...

Det tror jag! Men Pågens är inte dumt heller...

KB

Cicki sa...

KB: Såg du att bullen formats till ett hjärta?....:-)

Christina sa...

Mums - ett kärleksbröd!

Cicki sa...

Christina: Yes....:-)

Madde sa...

Nice bröd:)
Tack - jag håller med dig, Ali och Melina är det bästa som hänt mig:)
Hoppas verkligen på många fler år tillsammans förhoppningsvis lite mer bekymmerfritt efter allt tjafs med Mig.verket också:)

Cicki sa...

Madde: Vi håller tummarna.

KB sa...

Ja minsann, nu såg jag det. Ett lyckligt omen får vi hoppas.

Kram

KB

Ruta Ett sa...

Så gott det ser ut!!

Cicki sa...

KB: Det bara blev så när jag flyttade över det på plåten....:-)

Ruta Ett: Det är det också. Det är vetesurdegsgrund. Sedan är det vete och fullkornsdinkel. Det är knaprig yta och segt invändigt. Helt perfekt....:-)

Monika Häägg sa...

Det ser väldigt gott ut! Blir hungrig!

Cina sa...

Härligt! Kan föreställa mig doften! Och att det är gott förstås!
Tack för uppmuntringen Cicki! Jag vänjer mig nog så småningom. Jobbar på det! Det blev annorlunda än vad jag tänkt men säkert bra ändå till slut!
Kram!

Cicki sa...

Monika: Välkommen hit. Brödet är verkligen gott. Jag gillar att baka med surdeg. Det känns så äkta på något vis....:-)

Cina: Självklart är det gott....:-)

Det viktiga är att du är rädd om dig och inte faller in i den gamla vanliga trallen. Det är väl det som är risken när man går tillbaka till sitt gamla jobb. Kram