söndag 31 januari 2010

Hjälp till och stötta Assistansuppropet

Jag har en önskan till er som är med på Facebook. Hjälp till att stödja Assistansuppropet. Det är återigen Försäkringskassan som försöker ge sig på den lilla människan. Denna gång är det funktionshindrade med personlig assistans. Läs mer om det här:

http://www.assistansuppropet.se/

Om du tycker det är viktigt att stötta så kan du göra det genom att gå med på listan på Facebook. Det finns en knapp på hemsidan där man kan klicka in sig på. Assistansen är så oerhört viktig för att man som funktionshindrad ska kunna leva ett så aktivt liv som möjligt.

2 kommentarer:

Junebacken! sa...

Gjort. Jag jobbar ju som personlig assistent så det känns viktigt för mig personligen. Fö undrar jag var du finns på facebook?

Cicki sa...

June: Det visste jag faktiskt inte att du jobbade som. Jag mailar dig om vart jag finns på FB.