söndag 10 januari 2010

Äntligen

Nu har jag äntligen läst ifatt alla sjuttioelva olästa blogginlägg. Ja, de var fler än sjuttioelva. Det var nästan trehundra när det var som värst. Jag har inte kommenterat hos så många för annars hade jag inte hunnit ikapp under detta året. Men nu blir vardagen mer och mer vardaglig. När jag inte läser ikapp bloggar eller facebookar så syr jag muskläder. Det är alltså mitt senaste projekt som knallar på sakta men säkert. Det ska bli en sydd musfamilj så småningom. När den första är klar så ska ni få se. Det är vansinnigt kul att se det växa fram.

10 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Att du ens orkar läsa ikapp!? Imponerad! KRAM

macozaza smycken sa...

Samma lika här. Har haft en hel del att läsa ikapp. Jag följer en hel del bloggar dagligen, men nu under jul/nyår har allting kommit efter. Smyckena också, tyvärr.
Men nu är det snart vardag igen och då jävlar. =)

Moster Ma sa...

Får du ha "mössen" ifred för Elvis?
Ha det bra...

Lisette sa...

Jag håller med dig. Det är jättekul OCH jättejobbigt att läsa ikapp om man råkar komma lite på efterkälken! Men man bara MÅSTE ju göra det. Kul att du är i farten igen. Det ska verkligen bli spännande att se din musfamilj. Jag ser fram emot det. Du är så duktig med sömnaden och med designen.

Klimakteriehäxan sa...

Fast det måste ju inte vara ett måste. Ibland räcker inte tiden!

Cicki sa...

Trebarnsmamman: Jag skummade en del, om jag ska vara ärlig....:-)

Helene: Så känns det för mig med sömnaden också, att nu jävlar....:-)

Moster: Han är inte som andra katter så det går bra. Däremot blev Melina väldigt förtjust i den första felstoppade musdockan....:-)

Lisette: Man vill ju ha ett litet hum om vad som hänt i bloggvärlden....:-)

K-häxan: Nej, det är inte ett måste. Men jag är ju så "gale nysiken".....:-)

Bloggblad sa...

Jag är inte så ambitiös att jag läser allt jag missat - då skulle jag inte få något annat gjort. Är jag borta ett par dar, blir det bara det senaste hos mitt vanliga gäng.

Cicki sa...

Bloggblad: Det låter ju väldigt bekvämt att göra som du gör. Själv är jag så himla nyfiken av mig. Nej det är inte bara det. Det är som att jag måste göra det för att inte vara oartig. Men jag inser nu att jag måste nog plocka bort en del bloggar i min reader som jag känner att jag är minimalt intresserad av och som mest känns som en belastning att gå in på.

Junebacken! sa...

Hej Cicki!

Jag har börjat blogga igen efter 100 års frånvaro, känns det som.
Jag har dock fått byta blogg då den gamla tjorvade. Det går att komma till den via min hemsida www.junebacken.se men annars är adressen www.june-junebacken.blogspot.com om du vill lägga till den i listan.

Cicki sa...

June: Kul att du är tillbaka. Nu har jag lagt in dig igen.