torsdag 29 oktober 2009

Seeegt

Idag har jag inte fått ett endaste dugg gjort. Jo, jag har kört igång diskmaskinen. Strongt! Två nätter i rad har jag haft svårt att slappna av och kunna somna. Så både igår och idag sov jag alldeles för länge. Sådana dagar kommer jag helt ur rytmen. Om en timme ska jag iväg på vattengympan.

Men jag ska i alla fall försöka hinna sy klart väskan jag började på igår. När jag inte kunde sova inatt så funderade jag på olika idéer till badrumsförvaring. Ska testa sedan få se vad som funkar. Det får bli imorgon. I morgon är en annan dag.

4 kommentarer:

Moster Ma sa...

Det kan var "timmen" som spökar, i alla fall känner jag mig ur rytm några dagar efter omställningen av uret PÅ kroppen.

Cicki sa...

Moster: Det kan nog vara det. Sambon har också problem med sömnen just nu. Läste att det är många som drabbas första veckan efter omställningen.

Anonym sa...

Hej Cicki, Jag har en utmaning till dig...
Kolla min blogg
http://sygalen.wordpress.com/
Kram/Lena

Viola sa...

Hej!
Jag glider in och vinkar hej på dig och ha en skön helg!
Allt går inte alltid enligt planerna,det är därför man ändrar på dem;-)