måndag 31 augusti 2009

Cancertanten

Jag vill tipsa er om en ny fantastisk blogg. Det är Eva som har bloggen Whisky och Champagne som nu startat upp en blogg som hon kallar för Cancertanten. Där berättar hon om sin resa från en knöl i bröstet till dagens datum. Det är tankar och känslor blandat i en fantastisk blandning.

Jag rekommenderar även att ni följer Whisky och champagnebloggen eftersom Eva är duktig på att skriva. Hon är dessutom en fena på heminredningsdetaljer, baka och laga mat. Allt delar hon med sig av.

3 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Tackar tackar !
Jag ville liksom skriva bort alltihop som varit och samtidigt göra det medan man har allt i minne...och då funkar ju det här forumet väldigt bra...

Tack för att du tipsar om den !

***
KRAAAM EVA

Spader Madame sa...

Okej!!! Sticker dit!

Cicki sa...

Eva: Ibland måste man skriva av sig. Det gjorde ju jag ang allt som varit runt sonen. Det blev en bok utav det till slut.

Spader: Det tycker jag du ska göra.