torsdag 14 maj 2009

Å nu blir det reklam

Det kom ett mail i förra veckan. Där frågade man om jag ville testa Doves nya deodoranter. Eftersom jag gillar Doves Pro-Ages- produkter så tackade jag ja. Igår kom det en goodybag. Det var tre sorter. Två roll-on och en spray. En roll och sprayan var med doften Wild Rose och den andra deon hette Nature Fresch-

Det nya med den här deodoranten är att den ska mjuka upp håret under armarna, vilket gör att man inte behöver raka sig lika ofta, samt att rakningen ska gå lättare. Man ska använda den under en längre tid för effekt, ca 12 veckor.

Så nu sätter jag igång och testar, få se om reklamen håller vad den lovar.

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Ska bli intressant. Jag har sen länge slutat att använda doftande deodoranter, för jag tycker det blir läbbigt när doften blandas med svett.

Cicki sa...

Bloggblad: Jag vill inte heller ha några starka dofter för det är ju hemskt om man har en parfym på sig som krockar doftmässigt med deon. Har testat den med Nature fresh nu innan jag gick på badet. Den var behaglig så här långt i alla fall.

Klimakteriehäxan sa...

Gratis är ju gott ... jag kör parfymfritt också. Clinique. Bra.

Cicki sa...

K-häxan: Gratis är alltid gott....:-)

Bim HD sa...

Gratis dessutom? Oj... Hm, vilket fick mig inse - måste inhandla just deo - slut mer eller mindre i den i träningsväskan. Går ju inte... dock lär inte den bli gratis, nä...
Må så grankott...