fredag 1 maj 2009

Fortsatt röj

Vi fyndade en hel serie P G Wodehouse när vi i Sundsvall. Vi hade halva serien tidigare så nu fick vi den komplett. Idag har jag sorterat in den i bokhyllan. Men för att det skulle lyckas så var jag tvungen att plocka bort en del annat.

Wodehouse-dubletterna ska jag lägga ut på Tradera. Men det andra jag har rensat ut tänkte jag skänka bort. Nu har jag gjort en lista som ligger till höger på min sidan med titeln "Böcker till skänks". Är det någon som vill ha en bok från den listan så maila mig så får du den. Det enda jag vill ha betalt för är portokostnaden. Är det fler som vill ha samma bok så går den till den som mailar mig först.

Passa på. Finns något kvar nästa gång vi åker på loppisen så tar jag med böckerna dit.

5 kommentarer:

Bim HD sa...

Ack, så farligt... Jag hoppas ingen Svedelid är en Hassel? Då får jag panik :P
Må så grankott..
ngn med mycket lite pengar... men, samlar just bla Svedelid :) oavsett egentligen...

Cicki sa...

Bim: Svedelid är ingen Hassel. Det är två äventyrsromaner som utspelar sig på sextonhundratalet. Kejsarbrevet är del 1 och Den Gyllene kedjan är del 2. Svedelid är ju fenomenal på historiska romaner. Säg till om du vill ha dem.

Christina sa...

Vilken superbra och bjussig idé med böcker till skänks!

Cicki sa...

Christina: Kan man glädja någon annan på det viset så är det väl bara bra...:-)

Bim HD sa...

Har kollat i hyllorna ny - upptäckt - Kejsarbrevet står där... en annan med... hm... En Dufva i Stockholm... Har alltså två som inte är Hassel. Om jag inte trots det äger någon deckare också - som INTE är Hassel. Tror det faktiskt...
Må så grankott...
ngn som letar ibland - och ibland även hittar det hon söker. Beror på OM hon fått hjälp att möblera om vill säga - ordning på böckerna annars. MEN, mer plats behövs :D konstigt... hihihi...
(wv - antial - undrar vad det försöker säga mig :P)