måndag 27 oktober 2008

Cickis designblogg 1 år

Idag fyller min blogg ett år. Grattis till den och mig. Det har varit ett väldigt roligt år. När jag började var jag lite skeptisk över om detta var något för mig. Det var det tydligen. Året har gått väldigt fort. Jag har fått en hel del bloggvänner. Jag har lärt mig en massa och det har varit väldigt roligt att följa många olika människors öden och äventyr under detta år. Människor som jag aldrig skulle fått kontakt med om jag inte haft denna blogg. Tack alla ni, som har andra bloggar, för att ni vill dela med er av era liv.

14 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på 1-årsdagen!

Kram

KB

Cicki sa...

Tack KB. Kram på dig också...:-)

Pärlmudden sa...

Grattis på 1-årsdagen!! Hoppas det blir många fler bloggår!
Kram Ann-Louise

Cicki sa...

Tack Ann-louise. Jag har i alla fall ingen tanke än på att sluta...:-)

Lena sa...

GRATTIS på 1-årsdagen! Vilken tur för mej att du började.
Kram Lena

Cicki sa...

Tack Lena.....:-)

Hilda sa...

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!STOR KRAM FRÅN HILDA!

Cicki sa...

Tack Hilda....:-)

Camilla sa...

Grattis på 1-årsdagen!

Själv firar jag 1 år som bloggare på torsdag.

Cicki sa...

Camilla: Tack, då får jag gratulera dig så här några dagar i förväg....:-)

Klimakteriehäxan sa...

Här kommer ett sent grattis på ettårsdagen - jag trodde du hade hållit på längre!
Plockar upp din utmaning endera dagen, lovar.

Cicki sa...

Tack Häxan. Det är faktiskt inte längre än ett år. Jag ser fram emot att få läsa om dig.

Spader Madame sa...

GRATTIS! Hurra, hurra, hurra, vad är det för en dag? Jo det är bloggens fölsedag, HURRRA, HURRA, HURRA! En sådan tur att du började eller hur? Tack för min musikfil - har skickat den vidare till Esset!!

Cicki sa...

Tack Spader. Så den kom fram. Vad bra. Jag visste inte om det skulle funka.