måndag 16 mars 2015

Måndag 16 mars

Nu känns det som att den hemska förkylningen är på tillbakagång. Tipset om bikarbonat mot hostan var ett väldigt bra tips. Funkade utmärkt. Jag är fortfarande rätt trött men det går åt rätt håll i alla fall.

Det känns också att jag inte tränat på två veckor. Vågen var ett kilo upp i morse. Inte bra alls, men förhoppningsvis tar jag igen det rätt snabbt.

Imorgon har vi planerat in en loppisrunda. Jag har riktigt längtat efter det. Vi har inte varit på en loppis sedan julveckan uppe i Sundsvall. Jag har även beställt tid för klippning på fredag. Jag ser hemsk ut i håret så det är ett måste.

Är det vårkänslorna som börjar spira so inspirerar till aktiviteter?

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Jag har också prövat bikarbonat nu, får irriterande hosta ibland när jag inte sköter andningsövningarna ordentligt.

Jag känner att jag piggnar till av LJUSET! Härligt. Lycka till med motionen. Jag ska till frissan i morgon. En ny!