torsdag 27 september 2012

Datorstrul igen

Idag och igår har jag hållit på att bryta ihop på min dator. Det hänger sig både här och där. Det värsta är att jag blir superstressad av det. Jag påverkas verkligen fysiskt av det hela. Jag får hjärtklappning och andnöd.

Det kan tyckas knäppt eftersom det bara är en dator. Men så är mitt liv nu för tiden. Det behövs inte mycket för att jag ska bli så stressad. Tur jag har bästa avstressningen i form av symaskinen.

Sambon har sökt igenom den nu och försökt rätta till det som går. Tyvärr kan det inte bli någon ny dator på den här sidan året. Vi sitter ju fortfarande och betalar av på våra skulder, så den ekonomiska sidan är fortfarande knaper. Så lär det vara ett bra tag till. Just nu försöker vi få ihop pengar till vinterdäck.


Inga kommentarer: