lördag 2 juni 2012

Mina namnband

Jag har inte mycket reklam på min blogg, men när jag har det så är det för att det är något jag själv använder och kan rekommendera. Ett sådant företag är "Mina namnband". Jag har använt dem själv från första början och jag har hela tiden varit jättenöjd. Hög kvalitet, snabba leveranser och ett proffsigt bemötande. Då är det självklart för mig att göra reklam för dem.

I en enda sak har de brustit. Det var när de gjorde om sina "banners" senast. De har inte fungerat som de ska. Man har alltså inte kommit vidare när man klickat på dem. Men nu är det åtgärdat. Den "banner" jag har valt ser exakt likadan ut som den förra. Skillnaden är att denna fungerar som den ska.

Så är du ute efter att köpa någon form av namnband, klicka på "bannern" här till höger. Du kommer inte att ångra dig.

1 kommentar:

Katja sa...

Du har inte provat www.namnband.se?
Dom har mycket att välja mellan, du kan både få tryckta namnlappar, vävda namnband och även stämplar med informationen du önskar.
Vi använder dom själva och är super nöjda.