lördag 4 december 2010

Att göra en Linnea

Det är väl ingen som missat att jag är en hängiven Idol-tittare. De fyra sista Idolerna som har varit kvar har varit väldigt meriterade och utröstningarna har kunnat sluta hur som helst. Vilket de också gjort. Linnea var en av mina favoriter. Favoritfinalen för mig hade varit en duell mellan Jay och Linnea. Nu blev det inte så. Här bjuder jag på ett Linnea-klipp som får det att knottra sig. Henne lär vi höra talas om i framtiden. Det är jag helt övertygad om.

2 kommentarer:

Christina sa...

Det hade jag också hoppats, väldigt synd att det inte blev så.
Jag tycker Jay är helt fantastiskt bra, så äkta...men Linnea är ett snäpp bättre tycker jag. Ute i världen skulle Jay få konkurrens medan Linnea står för en helt egen stil. Hon är outstanding.
Eftersom de som vinner ofta försvinner i mängden så kanske det var bra att det gick som det gick.

Cicki sa...

Christina: Jay skulle nog göra sig bäst i ett band som leadsinger. Linnea är helt outstanding. Lite som Amanda Jensen som är en av mina favoriter numera. Hon kom ju "bara" två och har gett ut sitt andra album redan. Jag tror det kommer att bli något liknande för Linnea.