onsdag 25 augusti 2010

Brödkorgar

Nu har jag sytt några textilkorgar. Eller ska man kanske kalla dem för brödkorgar, eller nyckelkorgar eller något helt annat. Man kan ju använda dem till vad som helst. Här hemma har vi en sådan här ståendes på mikron med alla våra mediciner. Så här hemma heter den medicinkorgen.

Jag tycker själv att dessa är väldigt söta, både som modell och med de här tygerna. Jag ska sy fler men jag måste först ner på stan och köpa mer stelt vlieseline.

Det har jag invändigt som stadga. Korgarna är 20x20 cm och sidorna är 6 cm höga. De är nu upplagda på hemsidan. Vill du veta mer så hittar du dem här.

Resten av dagen ska jag ägna åt hemsidan. Jag har gjort en ny sida för reavaror och så ska jag se om jag klarar att göra en gästbok.

(Polargrevinnan: Kan det vara något sånt här du är ute efter?)

Inga kommentarer: