söndag 7 december 2008

Slut för den här gången

Nu är marknadsäventyret över för den här gången. Jag var väldigt negativ i morse och kände att jag ville inte i väg. Men när vi väl var på plats och ståndet var upplockat och arrangerat så kändes det bra igen. Det var roligt att heja runt på de andra knallarna som man träffat förra helgen.

Idag var det mycket folk i rörelse. Många tittade bara men vi sålde lite grand i alla fall. Vi var inte alls lika trötta ikväll som vi var förra helgen. Så vad vet man. Det kanske inte är vår sista marknad. Det får framtiden utvisa.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väldigt kul men väldigt jobbigt! Nu får ni utvärdera minnenan och se om det var värt besväret! (Vilket jag tror att det var!)

Anonym sa...

God morgon!
Kanske kan en marknad vara en skön egogrej. Du får sälja det du skapar,någon köper det du skapar du lämnar spår på din vandring.

I lagom dos, om man vet vad lagom är;-)

Kram

resan mot ljuset sa...

Nu kan du luta dig tillbaka och bara pusta ut. Så småningom dyker någon annan härlig utmaning upp. Om du vill och kan. kram

Spader Madame sa...

Bra jobbat - härligt att det i alla fall kändes bra-oavsett hur ni bestämmer om en eventuell fortsättning. Då ses vi i Blå Hallen på onsdag då? KRAM!!

Anonym sa...

Nu har ju jag också gjort mina första marknader - och jag är såld!! Visst är det jobbigt, det är mycket plocka fram och tillbaka, packa upp och ner. Men det är ju så roligt!! Nu har inte jag ont i kroppen så det är ju lätt för mig att säga att jag ska fortsätta, för det ska jag, men jag hoppas att du också kommer fram till det i din utvärdering. Du kan ju ta enstaka dagar, flera dagar i rad blir ju tufft.
/June på www.junebacken.se

Cicki sa...

Trebarnsmamman: Jag tror också det blir fler. Det är en nu i vår och då är det ju varmare och jag kan vara mer förberedd och behöver inte toksy i sista minuten.

Viola: Visst är det härligt när man får höra vad fina saker man gör, även om det inte säljs så har egot fått en bekräftelse.

Resan: Nu ska hemsidan uppdateras och nya utmaningar väntar ständigt....:-)

Spader: Jag har ju bara så svårt att bestämma mig vilken läcker blåsa jag ska ha på mig på onsdag. Ska jag ta den röda? Vad tycker du?

June: Vad härligt att det gick så bra för dig. Då har du också fått blodad tand, så att säga.

Hannele på Hisingen sa...

Kul på julmarknad, fast i helgen betalade jag med femhundra,först efteråt upptäckte jag att jag fick tillbaka på en hundring..

Cicki sa...

Hannele: Sånt är inte kul. Dessutom finns det ju ingen butik att gå tillbaka till och försöka rätta till det. Det är dyrköpte erfarenheter. Kram