tisdag 21 oktober 2008

Återvinning

Det är alltid roligt att få se hur slutresultatet av det man sytt ser ut när det är på plats.
De här kuddfodralen sydde jag för ett tag sedan åt Mia. Hon hade tidigare beställt tre stora sittkuddar i grönt av mig. Då fick hon de gamla överdragen över. Hon kom då på att de kunde man sy om till fyra mindre kuddar. Vi kom överens om att det var fullt möjligt.
Så här blev slutresultatet. Av tyget som blev över sydde jag lite smågrejer som du kan se här. Det kallas för återvinning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är sköna att sitta på också, i min blogg, i början finns dom stora gröna kuddarna också på bild :-) T A C K för att du sydde, bra att du kan då inte jag kan...*fniss*

Ha en bra mitt i veckan dag idag!

Cicki sa...

Tack Mia. Det glädjer mig att du är nöjd. Ha en bra dag du också...:-)

Anonym sa...

Hej hej. Måste bara höra om du använder smycket du vann av mig för ett tag sedan och om du är nöjd med det.
/helene

Cicki sa...

Helene: Jag har använt det några gånger och jag är jättenöjd med det. Det är så himla snyggt....:-)