lördag 30 augusti 2008

Checklista

Imorgon är det dagen L, L som i loppis.

- Sista kassen är sydd (i alla fall för den här veckan)
- Bokhyllorna är vittjade
- Likaså garderoberna
- Alla varor är packade
- Allt är prissatt
- Växelkassan är fixad
- "Visitkorten" tillverkade
- Plastkassar är fixade (kluvet med plastkassar att bära hem miljökassar i)

Nu gäller det att:

Vädrets makter ler mot oss, kroppen håller och att folk är villiga att lätta på plånboken vid mitt stånd bestående av nytt och gammalt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Håller en tumme och önskar lycka till!

Hilda sa...

Åh va spännande!!! Jag håller också tummarna!!!!

Anonym sa...

Hejsan Christina!
Jag håller verkligen tummarna för dig i morgon.Bamse kram till dig.Mvh Alexandra

Pärlmudden sa...

Håller tummarna!!
Lycka till!
Kram

Anonym sa...

LYCKA TILL!!!

Kram/KB

Cicki sa...

Tack alla för glada hejapårop. Jag har kännt mig lätt asocial de senaste dagarna för att klara av att hålla alla bollar i luften. Sänder en extra hälsning till KB att jag mailar dig i nästa vecka....:-)

Lena sa...

Va kul,nu är du där.Att det går bra vet jag,så fina saker som du gör.Tänker på dig i dag.
Lycka till!
Kram Lena

Cicki sa...

Lena: Det gick inte så bra. Men jag pratade med andra och de sa att i våras var det tio gånger mer folk. Tror det var dåligt annonserat. En liten vinst blev det men inte ens över trehundra.