torsdag 13 september 2012

I bondeland

Jag är inte mycket för att titta på realitysåpor. Tycker de är rätt löjliga och visar oftast det sämsta hos personerna som deltar. Men det finns en serie som jag följer slaviskt. Det är "Bonde söker fru". Jag bara älskar den serien. Den har börjat ikväll så nu är hösten räddad. Jag vet inte vad det är som jag gillar så mycket. Kanske för att jag är rätt kär i kärleken och tycker om att se lyckliga människor. Till skillnad från andra såpor så är ju människorna i denna serie rätt snälla mot varandra. För det mesta i alla fall. Så nu kan jag njuta varje onsdag ett tag framöver.

1 kommentar:

Camilla sa...

Det var några säsonger sedan jag såg Bonde söker fru. Kanske dags att se det igen. Jag brukar sätta på något sånt där program "Lyxfällan", "Du är vad du äter" eller liknande när jag diskar. Jag kan lyssna men måste inte titta hela tiden. Programmen finns ju på play på datorn så tiden passar alltid.