torsdag 8 mars 2012

På väg

Åker man på bokade platsbiljett så får man åka i första klass.


7 kommentarer:

Mångmamma sa...

Låter lyxigt! :)

Trebarnsmamman sa...

Härligt! Det är ni värda!!!!!

Snåländskan sa...

Kramar hårt och länge...

Småländskan sa...

"Snåländskan" jag det var ju jag det. Inte helt fel kanske vad gäller att leva upp till namnet, men jag stavade liksom lite fel, skulle ju vara SMåländskan.. *s*

Annika sa...

Lyxigt :-).
Hoppas ni får en bra helg!
Vet inte om du sett att jag bytt bloggadress och har nytt namn på bloggen. En nystart, bara för att jag kände för det! Men annars fortsätter jag i samma anda som förut.
annikaprotempera.wordpress.com

Småländskan sa...

..och sen måste jag bara säga att detta med ordverifiering det är helt jävla knäppt alltså. Tog mig flera minuter för att se och fatta vad jag skulle skriva in. Suddigt, helt knäppt är det... Ta bort det Cicki!!

Cicki sa...

Mångmamma: Det var det också.

Trebarnsmamma: Tack. Försökte lugna dig tidigare genom att skicka ett kort när vi satt på Sthlms Central. Men det lyckades inte. Jag är inte så bra på det här med mobilbloggning.....:-)

Småländskan: Snål är du absolut inte. Du är en varm och generös person, oavsett hur du stavar ditt nick.....:-)

Annika: Jag har sett det och varit in och läst. Har bara inte kommit mig för att kommentera något än.