måndag 8 augusti 2011

Väntans tider

Inget ont som inte har något gott med sig. Eftersom alla sysaker inkl symaskin är nedpackade och förberedda för Sundsvallsresan, så kändes det inte som någon idé att dra igång något syprojekt i väntan på avfärd. Då funderade jag på att tvätta vardagsrumsfönstren. Det satte brännskadan stopp för.

Men jag har ändå inte varit sysslolös. Jag har gjort något som jag borde gjort för länge sedan. Jag har pysslat med alla bilder som finns i dator. Nästan alla, i alla fall. Jag hade redan tidigare börjat göra mappar och sorterat in en del. Men sedan var det stopp. Nya bilder har tillkommit. Jag har inte varit så strukturerad att jag lagt de i mappar direkt. Men nu är det mesta "mappat" och klart.

Jag har även uppdaterat Cicki Designs facebooksida och fixat med hemsidan. Det känns bra att fått sådant gjort.

När kommer vi då iväg? Det vet vi inte än. Idag väntade bilmekanikern på en växellåda och sedan skulle han höra av sig. Eftersom vi inte hört något än och verkstaden bör ha stängt så här dags så hoppas vi att tisdagen blir mer givande.

1 kommentar:

Lippe sa...

Hoppas ni får besked imorgon då! Var rädd om handen!
Kram