onsdag 22 juni 2011

B-människa

Jag är en B-människa och det är jag stolt över. Läs här.

5 kommentarer:

AprilSus sa...

Jag med! :)

Mångmamma sa...

Ha, jag med. En B-människa som är tvungen att hålla mig till A-människans regler i vanliga fall.
Nu under sommaren, när alla små är lediga, är det omöjligt att komma och leka med mig före 9-halv 10.
Då ligger jag fortfarande i sängen! :)

Charlotte sa...

Fick tyvärr inte fram nåt test! Men jag är en sån som kan ställa om dygnet lite hur som helst!! Både för och nackdel!

Cicki sa...

AprilSus: Jag har förstått.....:-)

Mångmamma: Det fanns ju tider när man var tvungen att leva som en A-människa. När man jobbade och när barnen skulle till skolan.

Charlotte: Det är ingen test utan en artikel. Fick du inte upp den?

Ruta Ett sa...

Jag tror att testet är borttaget. Det ser ut som en länk till SVT-test längst ner, men jag fick inte heller fram det.
Grattis alla i B-klubben! Äntligen ett erkännande!