fredag 27 maj 2011

In i dimman

Japp, då tar man dagens första Tradolan.......:-(((

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Det är en välsignelse att det finns värktabletter som kan gör livet uthärdigt när värken slår till. Jag har en hel del erfarenheter när det gäller värk och tabletter. Jag har varit riktigt bra i 4-5 år nu men morgnarna invägs med citadon och sen kommer jag igång och så är jag envis som synden.
Jag har suttit och sträckläst dina inlägg om sonen och hans födelse.
Blev lite tårögd och tänkte stackars dig. Det fordras ett starkt psyke för att orka med dina strapatser. Och gud ske lov har sjukvården ändras sig till det bättre. Nu gäller det bara att få en fot in i systemet sen är vården för det mesta perfect. Jag aldrig haft besvär med försäkringskassan men du har nog rätt att det finns en del små påvar där.Det är många det är synd om som inte får sina rättigheter tillgodosedda.
Hoppas (det finns många hoppas i bloggarna)att helgen blir dräglig för dig - tänker på dig.
Kram Viola