söndag 15 maj 2011

Idag är jag stark

Jag vaknar ofta med en melodislinga i huvudet. Om det är normalt vet jag inte. Men så är det för mig i alla fall. Idag vaknade jag med den här i huvudet. Även om man inte är stark när man vaknar, så blir man det om man trallar den tillräckligt många gånger.

Det är bara så synd att man vet vilket destruktiv liv Kenta levde.Samtidigt känns det bra att veta att det fanns någon dag han i alla fall kände sig stark. Jag känner mig också tacksam för att jag inte hamnade där han hamnade. Vi var ju jämngamla. Även jag var mods en gång i tiden, och rörde mig i kretsar där det förekom droger. Tack och lov hade jag aldrig någon längtan efter att testa någon starkare än alkohol, trots att det fanns tillgång till annat. Så idag känner jag mig stark.

Inga kommentarer: