söndag 13 mars 2011

Spa-stugan

Spastugan Holy Lama Duschgelé  Veckans vara - Holy Lama Duschgelé
Holy Lamas produkter är helt ekologiska och tillverkas delvis för hand av ett kvinnokooperativ i Indien. Holy Lamas duschgelé innehåller kokosnötolja, rosmarin och citrus vilket ger en frisk & fräsch doft som passar både tjejer och killar. Naturligtvis är den även fri från parabener och mineraolja! T.o.m. söndag 20 mars, eller så långt lagret räcker, får du denna lyxiga, ekologiska duschgelé för endast 75:-. Max 3 st/kund.

2 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Du är en flitig bloggare. Jag hinner inte med att kommentera dina inlägg och nu tar jag dem i tur och ordning.
Det här med att du lär din pappa blogga måste vara roligt,både för dig och honom. Men du måste ha tålamod - jag pratar för mig själv - det är mycket att lära. Mycket kan man lära sig själv om man lär sig att hitta "hjälp".
Så var det här med att du ska skriva ner dina minnen. Det ska bli roligt att läsa och för dina barn blir det ju extra värdefullt.
Nu har jag blivit inspirerad av dig och jag går och tänker tillbaka i tiden. Det kommer kanske ett och annan minnesinlägg även från mig.
Så till ditt inlägg idag. Blir inte frakten dyr när man köper produkter av dig?
Nu ska jag gå in och titta vad din pappa har åstadkommit.
Vi hörs.
Kram Viola

Cicki sa...

Viola: Vissa dagar blir det flera inlägg, sedan kan det bli dagar när det inte blir något alls. Det är lite som det faller sig....:-)

Jo, jag vet att jag måste ta det lugnt med pappas inlärning (gud så dumt det där lät, men du fattar vad jag menar) Han fick i uppdrag igår att kolla igenom själv och ta saker i lugn och ro för sig själv. Vill han sedan veta något så är det ju bara att ringa. Det har han redan gjort idag. Jag har hans inloggningsuppgifter om det skulle vara så att jag behöver hjälpa honom mer praktiskt. Jag vill att han ska försöka själv så mycket som möjligt.

Det vore kul att läsa om dina minnen också. Vi har ju levt rätt rika liv om man börjar fundera över det. Det är många år att minnas.

Spa-stugan är inte något som jag säljer utan jag gör reklam för dem och får en liten procent av det som säljs från min sida, så att säga. Jag har inte kollat riktigt vad de tar i frakt så det kan du ju gå in och läsa hos dem. Jag har använt en del av deras produkter och varit mycket nöjd. Annars skulle jag inte göra reklam för dem.