onsdag 11 februari 2009

Natt mot onsdag

När jag äntligen börjar känna mig lite piggare så strular min dator. Norton ville absolut inte vara med efter att sambon installerat några extraminnen. Så han fick verkligen ett kvällsjobb med att få den att fungera igen. Jag tog chansen och sydde lite istället. Men nu är allt OK igen. Ska kolla runt lite innan jag nannar. Hoppas jag känner mig skaplig imorgon också för då har jag tvättstuga. Typiskt att sambon är borta hela dagen, först hos tandläkaren och direkt därefter iväg på ett jobb som nog kan ta hela eftermiddagen och kvällen i anspråk.

5 kommentarer:

Cattis sa...

God morgon vännen, vi hade "nästan" kunnat haft träff, jag vaknade 4.18. Vilekn ljuvlig natt man kan ha.... Ha en bra dag

Cattis

Le Loup sa...

Skönt det ordnade till sig med datorn och att du känner dig piggare :)

Mie sa...

Praktiskt med expterthjälp på nära håll! Även om den snarkar;)

Hannele på Hisingen sa...

Du kan ju hoppa över vikning och strykning...
Det gör jag jämnt :)

Cicki sa...

Cattis: Gissar att du är rätt trött vid det här laget, om du inte lyckats somna om.

Shirouz: Ja, än så länge känns allt bra. Ska börja dra ur lakan och sånt som ska med ner i tvättstugan.

Mie: Jag visste vad jag gjorde när jag fångade datagurun.....:-)

Hannele: Nja det klarar jag nog inte. Stryker inte så mycket längre. Det är mest skjortor, örngott och handdukar. Jag vet att jag är knäpp som stryker handdukar och örngott men jag vill ha det slätt.