söndag 21 december 2008

Utmärkelse igen

Nu har jag fått en ny utmärkelse. Den här gången fick jag den av Alde. Vad har jag gjort för att få så många fina bloggvänner? Själv är jag mest förvånad över att någon vill läsa mitt svamlande. Men jag är ju oerhört glad att det är så.

Jag gör som jag gjorde tidigare. Skickar ut den till alla som jag läser. Ni vet vilka ni är för ibland lämnar jag små fotspår. Ni är alla värda ett fint bloggpris.

Dessutom vill jag ge ett bloggtips. Har nyligen hittat till en blogg som heter Ulvstrumpas strumplåda. Hon ger mig många goda skratt med sitt sätt att skriva om det dagliga livet, ständigt med en glimt i ögat.

5 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Grattis igen då vännen !

Nu tar jag ledigt från bloggen några dagar och vill önska dig och de dina en underbart härlig jul !!!

***
JUL-KRAAAM från EVA !!!

Laila och Johan sa...

Grattis och en riktigt God Jul till dig!

Anonym sa...

Inom med en liten julhälsning, julkram från mig till dig!!! Inom är jag - titt som tätt, idag blev det tom en kommentar :D
Må så grankott... kramis i juletider...

Cicki sa...

Bim: Ha en riktigt god jul du också. Kram

Cicki sa...

Loppan: Tack detsamma.