torsdag 9 oktober 2008

Lite off

Om någon tycker att jag är lite frånvarande på bloggen så är det en alldeles korrekt iaktagelse. Jag syr, och syr, och syr, och syr. Så datortiden är nerkortad till det minemala. Jag läser bloggar men orkar knappt kommentera. Inatt till och med drömde jag om att jag var så trött att jag tog mig en dag i sängen. Inatt har jag sovit i nästan tio timmar. Behövde det förmodligen. Igår stannade jag upp mitt i hallen med ett frånvarande ansiktsuttryck. Sambon undrade om jag glömde vart jag var på väg. Nej, jag kom på en väskmodell bara så där. Man kanske är ett konstnärsämne inom sömnad.

Så jag vill bara säga att tro inte att jag är ointresserad av era blogginlägg. Jag orkar bara inte kommentera. Förlåt. Jag kommer mentalt tillbaka till julen eller nåt sånt.......:-)

Detta är förmodligen ett inlägg som alla tycker är totalt ointressant och onödigt.

11 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Bara du inte sliter ut dig vännen ! Man måste hinna vila också...

***
Ha en härlig helg !
KRAAAM EVA

Cicki sa...

Eva: Jag vet. Men nu är jag så ivrig att få till en massa fint till julmarknaden. Det betyder mycket för mig att få ut mina saker på ett sånt sätt. Jag vilar faktiskt en stund varje dag. Det måste jag för att inte ryggen ska paja totalt.

Spader Madame sa...

Jag är väldigt sugen på Hepburn och Bogart, men jag tycker den skapar så mycket dragning till ditt bord, så om den är kvar efter försäljningen så är den min, OK!?! Om det dyker upp något som jag absolut inte kan låta dig sälja till någon annan så förbehåller jag mig rätten att dra i nödbromsen...YUP!!

Anonym sa...

Jag tycker det låter bra. Som du är koncentrerad och kreativ. Lyssna på kroppen, så ordnar det sig.

Lena sa...

Visst är det härligt när ideer föder ideer,men man skulle behöva flera timmar per dygn.Kom ihåg att ta det lungt och lyssna på din kropp.Ha de.

Cicki sa...

Spader: Jag tror också den blir ett dragplåster och går iväg snabbt. Jag har aldrig haft ett tyg som varit så populärt som det.

Resan: Jag är faktiskt totalkoncentrerad nu. Ovanligt för jag kan virra till saker och ting ibland.

Lena: Min kreativitet flödar verkligen nu. Igår var jag tvungen att lyssna på kroppen så det blev en syfri dag. Det behövde jag. Och så var jag på vattengympan igår. Det behövde jag också.

Hilda sa...

Jag är också väldigt frånvarande på bloggen fast inte för att jag syr. Men det var kanske ingen nyhet...hehe

Anonym sa...

Nej det här var inget onödigt inlägg, tvärtom gör det att jag känner att jag inte är ensam i den känslan. Det kommer i persioder det här med kreativitet och när den väl anländer finns inga hinder, inte ens bloggen.
Känner mej också speciellt hedrad eftersom du i allt skapande tittade in till mej :)

Måste också få ge dej massor med beröm för alla nya fina väskor som jag ser här nu, jättesnygga! Och vilket tålamod du har som gör såna här pillergrejer. Det gäller ju att hörn och sömmar blir snygga när det är så små grejer som sminkväskor och fodral. Brödkorgen var supersnygg!
Ha det så gott!

Cicki sa...

Tack Alde. Egentligen gillar jag inte pillergöra utom när jag syr sådana här saker. Då kan jag pilla hur mycket som helst för att det ska bli bra.....:-)

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse inne hos mig! Sköt om dig :)

Anonym sa...

Det är lugnt, hoppas du får en bra vecka och helg...

Tack för kuddfodralen :-)
Superfina...väntar med spänning på dom andra nu *fniss*