fredag 15 augusti 2008

Dunderklumpen och Prinsessan

Nu kommer bildbevis.

Det här är far och son. J är så trött att han är nästan vit i ansiktet. Han var så orolig för C hela tiden och det släppte ju inte i och med att Amadeus var född. C fortsatte att blöda mycket eftersom livmoderna varit så utvidgad. Tack och lov gick allt bra till slut.








Ebba beundrar lillebror och talar om för oss att det är hennes bäbis.
















Här har Ebba och jag gjort den djupdykning i mitt numera utrensade, men ändå omfångsrika smyckeskrin. Så nu är Ebba en prinsessa. Jag fick vara en stor prinsessa men det finns det inga bildbevis för.

Har jag någon gång talat om att förutom att jag älskar tyger så är jag en stor smyckesfreak och måste lägga band på mig och mina behov av nya örhängen, så fort jag är på stan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder!!

Om du gillar smycken borde du gå in och tävla hos mig, har flera tävlingar där det är smycken som vinst.

Anonym sa...

Vilken "liten" go prins. Han ser verkligen utarbetad ut! Tacka för det, så länge som han varit instängd. Så gör även pappa. Skönt att allt är över och förhoppningsvis mår alla bra!

Prinsessan Ebba är ju så söt, men...varför fastnade inte prinsessan Cicki på bild..??!

Kram till er alla från KB

Cicki sa...

KB: Prinsessan Cicki fastnar inte gärna på bild....:-)

Hilda sa...

Jag hade gärna sett bilder på båda sessorna ja me ;).
Grattis till dunderklumpen!!!

S... sa...

Lustigt, han ser inte alls så stor ut.

Cicki sa...

Hilda: Ebba ska ju vara hos oss lördag och söndag också så vad vet man. Det kanske kommer en bild. Vi får se. Jag gillar ju att vara anonym.....:-)

S: Det kanske inte syns på bilden men i verkligheten ser man det verkligen. Annars brukar man ju alltid tycka att nyfödda är så himla små. Den känslan fick jag inte alls nu.

Cicki sa...

Mölnbobo: Jag håller koll på dina tävlingar så jag anmäler mig när det är något som känns intressant....:-)