fredag 20 juni 2008

Utmaning

Hilda skickade ut en allmän utmaning och jag antar den nu.

Utmaningen lyder: stoppa in er själva i ett nötskal och blogga om vad ni skulle ge för fem olika order till omgivningen om ni kunde. Ju mer egoism, desto bättre!

Här kommer mina fem order:

1. Tänk alltid positivt! Det finns alldeles för många negativa människor.
2. Låt aldrig din irritation gå ut över dina kära! Det kan skapa dålig stämning.
3. Våga släppa kontrollen ibland! Jag lovar, det är inte farligt.
4. Tänk alltid att allting ordnar sig! Jag lovar att det faktiskt gör det för det mesta.
5. Kära Någon, ge mig massor av pengar så jag kan uppfylla alla mina drömmar.

Så vill jag skicka med ett alldeles extra gott råd som jag hoppas ni följer. Stjälp aldrig upp en tårtbotten över diskhon. Jag garanterar att ni tappar ner den där.

Jag gör som Hilda, skickar ut en allmän utmaning till att den som känner för det ska anta den.

1 kommentar:

Hilda sa...

Ja pengar är inte lycka men fasen va mycket lättare allt skulle bli! :)