tisdag 16 december 2008

Typix

Idag när jag hade tänkt tvätta sånt där som man inte tvättar så ofta, typ draperier och kuddfodral, då är en av tre maskiner trasig. Det är så typiskt. Får väl vänta med en del saker eller tvätta de i vår egen maskin uppe i lägenheten.

För övrigt har jag ritat och klippt till ett mönster till en fleecejacka åt Ebba. Elvis "hjälpte" mig genom att ibland jaga penna och ibland saxen. När han inte gjorde det så tog han sats och åkte kana på mönsterpapperet som låg på golvet. Han är så hjälpsam.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är grymmast sötnosen Elvis:)
Kul att han har det så bra:) Och att han underhåller dig lite i sysslorna!!! hehe

Cicki sa...

Han är ju vår lillbäbis. Har du förstått att vi vill att ni kommer på annandagen?

Anonym sa...

ja han e fin=)
jo det vet jag, pappa sade det när han bjöd oss till julafton som vi skulle fira hos sabrina men inte längre för vi är osams. men vi kommer på annandagen såklart=)
hälsa pappa

Anonym sa...

Du har något att hämta hos mig :)

Cicki sa...

Trebarnsmamman: Tack snälla du. Jag blir både stolt och jätteglad...:-)