fredag 19 december 2008

Två utmärkelser




Nu har jag fått två utmärkelser igen. Den ena är från Pärlmudden. Tack snälla rara du.




Den andra är från Mia.


Jag blir så vansinnigt glad och rörd över dessa tecken på att man gillar det jag skriver. För mig själv tänker jag, "kan det verkligen vara mig de menar" när jag läser motiveringarna.


Nu är det så att bägge de här utmärkelserna ska egentligen skickas vidare till sju respektive åtta bloggar som jag uppskattar. Jag måste erkänna att jag just nu är ganska tom i huvudet. Den lilla koncentration jag har är focuserad på vad jag behöver komma ihåg att göra innan jul. Så jag skickar det här vidare till alla bloggare jag läser. Jag läser era bloggar naturligtvis för att jag gillar dem, av olika anledningar.

Kram till alla snälla och trevliga människor där ute i bloggvärlden.

Inga kommentarer: