onsdag 2 mars 2011

Heder åt Axfoods kundservice

Vi handlar det mesta på Willys. Vi tycker att de har rätt bra produkter för en billig penning. För ett tag sedan började Willys med ett märke som heter Garant. Vi har testat en del av de produkterna och har varit nöjda. Tills i fredags. Då provköpte vi ett paket mörkrostat. Det skilde nästan en tia ifrån de vanliga märkena, vi brukar köpa. Vi är rätt noga med vårt kaffe och köper helst Mollbergs blandning från Zoega eller andra mörkrostade kaffesorter.

I fredag testade vi som sagt var Garants mörkrostade. Det var vidrigt. Vilket också sambon i ett ilsket mail talade om för Axfoods kundservice. Han fick svar i måndags där de erbjöd sig att ersätta oss. De ville bara ha en sifferkombination på kaffepaketet som någon form av kontroll.

Idag ramlade det in 50:- i presentcheckar från Axfood, som ersättning. Snabbt jobbat. Sambon mailade i fredags och ersättningen kommer på onsdagen. Jag är grymt imponerad.

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Så ska en bra kundservice vara!
Grattis!

Cicki sa...

Pärlmudden: Precis. Så ska en slipsten dra´s....:-)