onsdag 3 december 2008

Utmärkelser


Jag har fått två utmärkelser. En från Trebarnsmamman som skriver så här: Cicki; För din underbara blogg fylld av självkännedom, ömhet och omtanke. Och för världens bästa inlägg om barn med särskilda behov och hur det är att vara förälder till ett barn med särskilda behov.

Jag har också fått en från Lillaviola som i sin motivering skriver så här: Cicki Min stora Idol! Jag finner inte mer ord än så...

Jag blir alldeles rörd när jag läser deras motiveringar. Inte kan det väl vara mig det handlar om? Tänk att vara någons stora idol. Det är stort. De här karamellerna kommer jag att suga länge på. Det finns vissa regler som följer med det här, så här kommer de.

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Mina egna utmärkelser går till:

Hilda: The one and only. Speciellt nu när hon är Nya Hilda som är en stark och tuff kvinna.
Spader Madame: Hon seglar just nu på rosa moln och där vill jag att hon ska fortsätta att vara. Jag unnar henne all kärlek i världen.
Mie: För att hon är tillbaka i bloggvärlden och fyller min tillvaro med glada inlägg om Junioren, Stora sonen, harar, kaniner, mode och annat smått och gott som får mig att le.
Petra: Som är som hon är. En glad klackspark och en ung frisk fläkt i min bloggtillvaro. Hon får mig ofta att storskratta. Dessutom är hon numera Västernorrlänning och det värmer mitt klyktattarhjärta.
Lena: Som känns som en vän fast vi ännu inte träffats. Hon syr och quiltar så otroligt vackra saker och får mig att längta till att ta tag i quiltningen igen. Hon firar ett årsdag idag med sin blogg.

Jag vet inte om man får återgälda utmärkelsen men jag vill faktiskt göra det eftersom både Trebarnsmamman och Lillaviola betyder mycket för mig. Naturligtvis behöver de inte nominera sju bloggare igen.
Trebarnsmamman: Hon låter mig följa med i sitt familjeliv med allt vad det innebär. Den här hösten har varit fylld av ryggont och sjuk dotter. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt snart ska bli bra. Tills dess så får hon en av mina awards.
Lillaviola: Som nu är mitt upp i allt det där som jag lyckligtvis har bakom mig. Utredning av son och kamp med skolan, egen kamp med försäkringskassan. Hon gör som jag på annat vis också. Hon försöker sy sig frisk. Jag önskar henne all lycka och att allt ska ordna sig till slut.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

TACK!! Seglar vidare på mitt rosa moln...

Anonym sa...

Tack och tack!
När man minst anar det så ser man vart man hämtar sin kraft...

Att du är min Idol, har just med det att göra att jag kan förklara och berätta utan några stora utlägg. Du fattar! Det behöver jag för att inte tappa modet.
Tusen kram.

Mie sa...

Åh tack! Nu försöker jag välja för fullt... *inte lätt*