lördag 6 december 2008

I lugnets tecken

Idag har det varit en lugn dag. Värken har varit på en hanterbar nivå. Skönt, för igårkväll hade jag så ont att jag mådde illa.

Jag har sytt klart burken som var på beställning och strukit burkarna som ska med imorgon. De hade säckat ihop så fult eftersom det var så fuktigt förra helgen. Nu ser de fräscha ut igen. Jag har till och med sovit middag i en och en halv timme. Det var skönt. Men jag tror det är något på gång för jag är frusen, nyser mycket och är lite rosslig i halsen. Men nu är det bara imorgon kvar, sedan får jag koppla av.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske en flunsa eller förkylning på gång...Hoppas du snart är på bättringsväg!

Japp, vi har tagit 2 lång promisar redan idag och nu ligger vi och myser i soffan... =)

Hilda sa...

Hej vännen.
Jag har valt att stänga min blogg.
Maila mig på hildazheaven@hotmail.com så berättar jag varför.
Kram bästa Cicki!

Pärlmudden sa...

ja, visst verkar det som om finanskrisen gör skillnad på julmarknadsinköpen.
Jag är glad över att jag bara hade en dag att stå på marknad, och inte 2 helger! Jag har ont i hela kroppen, yrsel och huvudvärk. Nu blev man påmind varför man är för sjuk för att jobba...
Ha det bra!
Kram