onsdag 15 juni 2011

Adligt besök

 Idag har vi haft celebert besök. Självaste Polargrevinnan med sambo har varit här. Det är så trevligt att lära känna bloggvänner lite mer på riktigt och upptäcka att de är precis lika trevliga i verkligheten också.....:-)

Viola passade på att hämta en väska och en necessär som hon beställt för länge sedan. Det blev lite mer inhandlat också nu när hon ändå hade chansen.

Vi hade en mysig fikastund innan de åkte vidare till goda vänner.
En sådan här vacker ros, med inbyggd fjäril, fick jag av dem. Den pryder nu balkongen.

13 kommentarer:

Maja sa...

Vad spännande att träffas i "verkligheten"!
Kram Maja

Mångmamma sa...

Mys! Ser fram emot att få hit er, någon gång under sommaren!

Spader Madame sa...

Du fick väl kramen från mig? Annars kommer en blek kopia här!

Smycka sa...

Ja, det är roligt att träffa nya vänner irl tycker jag. Vilka fina kassar hon har! Du syr så fina saker. Kram =o)

Lippe sa...

Spännande möten!

Cicki sa...

Maja: Det är alltid spännande och kul med irl-träffar....:-)

Mångmamma: Längtar verkligen. Hoppas ekonomin tillåter en smålandsresa. Det hänger på det här med de där jäkla pengarna igen.

Spader: Jag fick verkligen en kram ifrån dig. Inte är dina kramar bleka. De är goa.....:-)

Smycka: Niger och tackar.....:-)

Lippe: Det var jättekul.

Cina sa...

Härligt!

Lippe sa...

Jag har också bara sovit korta stunder innan men tyckt att det kunde jag ha för jag gjorde ju inget om dagarna iaf! Fast nu känner jag skillnaden! Jag har fortfarande nätter när ryggen talar om att den finns men det blir längre och längre emellan!
Hoppas att ni får ur fonden!
Kram

ego sa...

Visst är det kul att man kan få IRL-kontakt med sina nätkontakter. Man kan inte annat säga än att Internet är inte bara skit, det finns mycket gott, trevligt och härligt här också.
Mest sånt faktiskt. Tycker jag. ;)

Kram

Cicki sa...

Cina: Visst är det.

08.design: Det som alla sa för ett antal år sedan att man skulle bli isolerad vid datorn visar ju att det är tvärtom. Man lär känna människor man aldrig skulle lärt känna annars.

Kul att du skaffat en ny blogg. Trodde du bara häckade på fejan nu för tiden....:-)

ego sa...

Ja hallegullan. Nu har jag varit precis övcerallt med mina smycken och nu är jag tillbaka där är mitt en gång började, på Blogger. *haha*
Nu orkar jag inte mer, nu stannar jag här, det är trots allt ett väldigt bra ställe.
Egen domän är ju kul, men gratis är ju gott.


Nu skall jag bara införskaffa ett stort jävla bord, så jag kan slänga upp mina smyckegrejer och börja göra smycken igen. Jag har inte gjort ett enda på säkert ett år... platsbrist och flytten kom ivägen. Men nu så, snart blir jag kreativ igen. Jag saknar det så jag kan dö.

Fejjan är mitt hem, min bas, men mest för spelens skull.

ego sa...

"Nu har jag varit precis övcerallt med mina smycken och nu är jag tillbaka där är mitt en gång började, på Blogger."

Vad blev det här nu då? Å nä, jag är spik nykter. =D

Nu har jag varit överallt med mina smycken och nu är jag tillbaka där jag en gång började, på Blogger.

Så skulle're va. ;)

Cicki sa...

08.design: Jag förstod vad du menade första gången.....:-) Jag är mest på fejan för spelens skull. Lite avbrott mellan allt annat.

Bloggen är min bas, kan man säga.